...شهر خلوت
دریافت کد خوش آمدگویی

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


شهر خلوت...







نویسندگان بلاگ عاشق تنها



آثار تاريخي عاشق تنها



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق تنها



وضعیت من در یاهو



آمار بلاگ عاشق تنها



طراح قالب بلاگ عاشق تنها:



موزیک و سایر امکانات بلاگ عاشق تنها





 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

هیچکی از رفتن من غصه نخورد، هیچکی با موندن من شاد نشد، وقتی رفتم کسی قلبش نگرفت، بغض هیچ آمدی فریاد نشد، وقتی رفتم کسی بدرقم نکرد، دل من میخواست تلافی بکنه، پس چشم هیچکس عاشقم نکرد... کاش میشد آدم بدونه کی میمیره. اونوقت زندگی خیلی بهتر میشد.

به من نگاه کن واسه‌ی 1 لحظه... نگات به 100تا آسمون می‌ارزه. من از خدامه بکشم ناز تو رو... یا بشنوم 1 لحظه آواز تو رو... من از خدامه پیش تو بمونم.

خونه پر از رنگ سکوته وای دلم تنگه... گل‌های باغچه پیش چشمم وااااااااای چه بی رنگه... گل توی گلدان باز دوباره داره میمیره... راه نفس و بغض بیداد تو میگیره... روزی به چشم تو من بهترین بودم... عاشق‌ترین بودی، عاشق‌ترین بودم.

خونه پر از رنگ سکوته وای دلم تنگه... گل‌های باغچه پیش چشمم وااااااااای چه بی رنگه... گل توی گلدان باز دوباره داره میمیره... راه نفس و بغض بیداد تو میگیره... روزی به چشم تو من بهترین بودم... عاشق‌ترین بودی، عاشق‌ترین بودم.

بشین کنار من، بشین که داغونم، اگه موندنی باشم، به عشق تو میمونم... بشین کنار من، خیلی دلم تنگه. دارم هوای گریه، دل‌داریت قشنگه... همیشه روی سینه می‌زدم تو رو فریاد... وقتی یادت می‌کردم، گریه مهلت نمی‌داد...

مگه صدام نمی‌رسه یکی به دادم برسه؟؟؟؟

زندونیه غربت شدن دیگه بسه من خونمو می‌خوام....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط میتی در 21:21 | |