...شهر خلوت
دریافت کد خوش آمدگویی

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


شهر خلوت...







نویسندگان بلاگ عاشق تنها



آثار تاريخي عاشق تنها



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق تنها



وضعیت من در یاهو



آمار بلاگ عاشق تنها



طراح قالب بلاگ عاشق تنها:



موزیک و سایر امکانات بلاگ عاشق تنها





خداحافظ...

اگر زندگیم شد سراپا حدیثت، ترحم نمیخوام تو چشمای خیست، تو و عشق خوبت اگر قسمتم نیست، به زانو نیفتم که این خصلتم نیست، نمیخوام تو چشمام بخونی احساسم، نمیخوام ببینی که در التماسم، اگر عاشق هستم، هنوز که هنوزه، نمیخوام دل تو واسه من بسوزه، خداحافظ ای عشق، خداحافظ ای گل، واسه دل شکستن، نداری تحمل، خداحافظ ای عشق، برو به سلامت، مثل من به غصه، نداری تو عادت... من از تو نمیخوام دلیل و بهونه، گناهی نداری، همینه زمونه... تو نیستی به قلبم، جوابی بدهکار، منم که اسیرم، تو نیستی گرفتار، برو موندنت رو به اصرار نمیخوام، نه هرگز من عشقو، به اجبار نمیخوام... هنوزم عزیزم، دلت نازنینه، دیگه نیستی عاشق... حقیقت همینه، خداحافظ ای عشق، خداحافظ ای گل، واسه دل شکستن، نداری تحمل... خداحافظ ای عشق، برو به سلامت، مثل من به غصه، نداری تو عادت... برو موندت رو، به اصرار نمیخوام، نه هرگز من عشقو، به اجبار نمیخوام... هنوزم عزیزم، دلت نازنینه، دیگه نیستی عاشق، حقیقت همینه... خداحافظ ای عشق، خداحافظ ای گل، واسه دل شکستن، نداری تحمل... خداحافظ ای عشق، برو به سلامت، مثل من به غصه، نداری تو عادت... خداحافظ ای عشق، خداحافظ ای گل، واسه دل شکستن، نداری تحمل... خداحافظ ای عشق، خداحافظ ای عشــــــــــــــــــق، خداحافظ ای گل، واسه دل شکستــــــــــــــــن، نداری تحمـــــــــــــل....!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط میتی در 5:48 | |