...شهر خلوت
دریافت کد خوش آمدگویی

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


شهر خلوت...







نویسندگان بلاگ عاشق تنها



آثار تاريخي عاشق تنها



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق تنها



وضعیت من در یاهو



آمار بلاگ عاشق تنها



طراح قالب بلاگ عاشق تنها:



موزیک و سایر امکانات بلاگ عاشق تنها





چقدرسخته

چقدر سخته تو چشماي كسي كه تموم عشقت روازت دزديد وبجاش يه زخم هميشگي به قلبت هديه داد

زل بزني وبه جاي اين كه لبريز از كينه و نفرت بشي احساس كني كه هنوزم دوسش داري

چقدر سخته دلت بخواد باز به ديواري تكيه بدي كه يك بار زيراوار غرورش همه وجودت له شد.

چقدر سخته تو خيالت ساعت ها باهاش حرف بزني اما وقتي ديديش هيچ چيزي جز سلام نتوني بهش بگي

چقدر سخته وقتي پشتت بهشه دونه هاي اشك گونه هاتو خيس كنه اما مجبورباشي بخندي كه نفهمه هنوزم دوسش داري

چقدر سخته گل اميدو ارزوهاتو باغچه ديگري ببيني و1000باردرخودت بشكني وبگي:

(گل من باغچه نو مبارك)



نظرات شما عزیزان:

samin
ساعت18:51---28 اسفند 1392
واقعا سخته من خودم تجربش کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط غزل در 12:47 | |